Ga naar de inhoud

Via ons huurdersportaal Mijn woCom regelt u al uw woonzaken online, op het moment dat het u uitkomt. Wilt u de huur betalen of uw gegevens aanpassen? Log dan eerst in op uw account, met uw e-mailadres en wachtwoord.

Wat regelt u via Mijn woCom?

Zonder in te loggen kunt u meteen een reparatieverzoek indienen. Logt u in met uw persoonlijke inlognaam en wachtwoord, dan kunt u:

Bij ‘woning en contract’:

  • uw contactgegevens bekijken en aanpassen.
  • uw huurcontract bekijken.
  • uw huur opzeggen.
  • een verandering doorgeven: aanvraag medehuurder, medebewoner, huisbewaring, woningruil, inwoning of doorstroming.

Bij ‘huur en betalen’:

  • uw facturen inzien.
  • uw facturen betalen met IDEAL.
  • de opbouw van uw huurprijs, de woningwaardering en huursamenstelling bekijken.
  • uw servicecontracten bekijken.
  • uw betaalwijze aanpassen.

Bij ‘mijn documenten en contracten’:

  • het contactformulier insturen.
  • uw correspondentie met woCom bekijken.

Bij ‘reparatie en onderhoud’:

  • een reparatieverzoek melden.
  • eerdere reparatieverzoeken en de status bekijken.
  • een woningverandering aanvragen: aanmelden voor vraaggestuurd binnenonderhoud of een woningverbetering.
  • een aanvraag indienen voor het zelf veranderen van uw woning.

Inloggen

Ga naar mijn.woCom.nl en u krijgt u toegang tot Mijn woCom. U maakt eerst uw eigen account aan door onderstaande stappen te volgen:

  • Klik op de link onder de zin ‘Heeft u nog geen account op Mijn woCom?’.
  • Vul uw gegevens in. Gebruik het e-mailadres dat u bij woCom door heeft gegeven. Weet u dit niet meer? Neem dan contact met ons op.
  • Klik op ‘Aanvragen’.
  • U krijgt een e-mail ter bevestiging.
  • Ga terug naar ‘Inloggen’ en vul de inloggegevens in die u heeft ontvangen.
  • Klik op ‘Inloggen’ bij uw persoonlijke pagina. U bent nu ingelogd op Mijn woCom. U controleert uw persoonlijke gegevens en krijgt daarna toegang tot het klantenportaal.

Lukt het aanmaken van uw account niet? Neem dan contact op met een van onze medewerkers via (0493) 49 76 66. Wij helpen u graag.

Inloggegevens kwijt?

Bent u uw inlognaam of wachtwoord vergeten voor Mijn woCom? Ga dan naar de inlogpagina op mijn.wocom.nl en vraag een nieuw wachtwoord aan. Binnen enkele minuten krijgt u van ons een e-mail om uw gegevens aan te passen. Heeft u de e-mail niet ontvangen? Kijk dan in uw map met ongewenste mail.