Panel
Meten is weten
WoCom wil een klantgerichte organisatie zijn die continue werkt aan de verbetering van haar dienstverlening. Het is voor ons belangrijk dat onze huurders tevreden over ons zijn. Om te weten hoe zij onze dienstverlening ervaren, moeten we hun mening weten. We willen graag weten wat we goed doen, maar ook wat beter kan. Het KWH, Kwaliteitscentrum voor Woningcorporaties, onderzoekt dit voor ons.
KWH vraagt of u tevreden bent
KWH benadert huurders die met ons in contact zijn geweest vanwege bijvoorbeeld een reparatie of onderhoud aan de woning en het betrekken of opzeggen van een woning. Huurders krijgen een vragenlijst via e-mail of worden telefonisch benaderd. Door deze informatie op te halen, weten we waar verbeterpunten liggen en waar we onze verbeteracties op moeten richten.
KWH-Huurlabel
Zijn onze huurders tevreden? Dan komt woCom in aanmerking voor een keurmerk: het KWH-Huurlabel. Een onafhankelijke commissie bepaalt dit. Corporaties die het keurmerk hebben, blijven de waardering van hun huurders onderzoeken. Als de waardering voor de dienstverlening niet meer voldoende is, kan een corporatie het keurmerk ook weer kwijtraken.