Ga naar de inhoud

We vinden het belangrijk om te weten wat onze huurders van onze dienstverlening vinden. Zo weten we wat we moeten blijven doen, maar ook wat we beter kunnen doen. Daarom laten we onafhankelijke metingen uitvoeren. Deze worden uitgevoerd door het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH). Maandelijks meten zij de klanttevredenheid van nieuwe en vertrekkende huurders, huurders met een reparatieverzoek of huurders die op een andere manier met ons in contact zijn geweest. De continue klanttevredenheidsmetingen geven inzicht in de ervaringen van onze huurders en vormen daarmee input voor verbeteringen in onze processen.

KWH-Huurlabel

Zijn onze huurders tevreden? Dan komt woCom in aanmerking voor een keurmerk: het KWH-Huurlabel. Een onafhankelijke commissie bepaalt dit. Corporaties die het keurmerk hebben, blijven de waardering van hun huurders onderzoeken. Als de waardering voor de dienstverlening niet meer voldoende is, kan een corporatie het keurmerk ook weer kwijtraken.