Ga naar de inhoud

Voor het uitvoeren van reparaties werkt woCom samen met verschillende bedrijven. Er zijn ook reparaties of storingen die u rechtstreeks bij de aannemer mag melden. Heeft u bijvoorbeeld geen warm water of doet de verwarming het niet? Dan belt u rechtstreeks met onze installateur Kemkens. Ook voor glasschade of een riool-ontstopping kunt u direct met de aannemer contact opnemen.

Storingen cv-installatie en mechanische ventilatie


(Verwarming (radiatoren), warm water, thermostaat, verwarmingsketel)
Bel naar: Kemkens (088) 50 50 330, 24 uur per dag bereikbaar

Uitzondering (WKO - tapwater - ventilatie)
Woont u in Beek en Donk op:
• Beverstraat 10 t/m 40 (even nummers) of 13 t/m 161 (oneven nummers)
• Hermelijnstraat 1 t/m 55 (oneven nummers)
Bel naar: Unica (088) 864 22 22, 24 uur per dag bereikbaar

Glasschade

Bel naar: Van de Akker Glascentrale (0492) 53 64 32

Rioolontstopping

(Het water van uw wastafel, gootsteen, douche of toilet loopt niet meer door)

  • Asten of Someren
    Bel naar: Onderhoudsbedrijf Hoebergen (0493) 49 45 39
  • Cranendonck, Heeze-Leende, Lieshout of Mariahout
    Bel naar: C.O.R. Coppelmans (040) 28 36 043
  • Helmond, Aarle-Rixtel of Beek en Donk
    Bel naar: Adriaans Riolering- en Ontstoppingsbedrijf (0492) 66 17 47