Ga naar de inhoud

Hier vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen over deuren, ramen en sloten.

Staat uw vraag er niet bij? Gebruik dan de zoekfunctie rechtsboven of stel uw vraag via het contactformulier

Bij buitensluiting of een afgebroken huissleutel moet u uw deur open laten maken of de cilinders van uw sloten laten vervangen. U schakelt hiervoor zelf de hulp in van een slotenmaker. U hoeft hiervoor geen contact op te nemen met woCom. De kosten betaalt u zelf.

WoCom heeft geen reservesleutels. Bij buitensluiting of een afgebroken huissleutel moet u uw deur open laten maken. U schakelt hiervoor zelf de hulp in van een slotenmaker. U hoeft hiervoor geen contact op te nemen met woCom. De kosten betaalt u zelf.

Bij buitensluiting of een afgebroken huissleutel moet u uw deur open laten maken of de cilinders van uw sloten laten vervangen. U schakelt hiervoor zelf de hulp in van een slotenmaker. U hoeft hiervoor geen contact op te nemen met woCom. De kosten betaalt u zelf.

Deze reparatie kunt u melden bij woCom. Wij zetten uw reparatieverzoek dan uit naar onze aannemer. 

U kunt contact opnemen met een van onze betrouwbare werkrelaties. Let op, de kosten betaalt u zelf.

Woont u in Asten, Helmond, Laarbeek of Someren, neem dan contact op met Van der Aa (06 - 225 187 97).
Woont u in Cranendonck of Heeze-Leende, neem dan contact op met DRS Slotenmaker Budel (0495 - 23 00 15).

Geregistreerde (beschermde) sleutels en tags kunt u bijbestellen via Eurokey Mastermate. Het bezoekadres is Avignonlaan 37 in Eindhoven en zij zijn bereikbaar via 040 29 02 600.

Wanneer u een geregistreerde sleutel bijbestelt, moet u zich altijd legitimeren en de originele sleutel bij u hebben. Let op: Alle sleutels, ook de bijbestelde sleutels, dient u aan het einde van de huurovereenkomst in te leveren.

U kunt zelf sleutels laten bijmaken. De kosten zijn voor uw rekening.

Sleutels van centrale toegangsdeuren kunt u bestellen bij woCom.
Vermeld bij de bestelling het sleutelnummer of bij vermissing het adres. Hier zijn kosten aan verbonden.

Sleutels van centrale toegangsdeuren kunt u bestellen bij woCom. Vermeld bij de bestelling het sleutelnummer. Hier zijn kosten aan verbonden.

Neem contact op met woCom. Hier zijn mogelijk kosten aan verbonden.

Storingen aan de automatische deuren meldt u telefonisch bij woCom. Buiten kantoortijd wordt u voor spoedreparaties doorgeschakeld naar onze bereikbaarheidsservice.

Storingen aan de automatische deuren meldt u telefonisch bij woCom. Buiten kantoortijd wordt u voor spoedreparaties doorgeschakeld naar onze bereikbaarheidsservice.

Voor dit verzoek dient u bij woCom een ZAV-aanvraag in. Nadat wij uw verzoek ontvangen hebben krijgt u bericht van woCom. 

Dat is geen probleem. De sleutels van de raamsloten in uw woning zijn op meerdere ramen te gebruiken.

Voor het onderhoud van de liften in onze woongebouwen hebben wij een contact met de leverancier afgesproken. Die plant het onderhoud op vaste momenten voor ons in. 

In de lift hangt het telefoonummer van het bedrijf dat u kunt bellen wanneer de lift stuk is.

U kunt een melding maken bij de schoonmaakploeg die in uw complex schoonmaakt. 

Neem contact met ons op, wij verbinden u graag door met uw Buurtbeheerder.

Is het glas goed bereikbaar. Dan bent u zelf verantwoordelijk voor het wassen van uw ramen. 

Woont u in een complex dan zorgt woCom 2 tot 4 keer per jaar voor een glazenwasser. Deze was de onbereikbare glazen en het glas in de openbare ruimtes. 

Zijn het ramen die 'onbereikbaar' zijn dan verzorgt woCom hiervoor de schoonmaak. De ramen worden 2 tot 4 keer per jaar gewassen. Dat is ingepland en gebeurt op verschillende periodes in het jaar. De kosten voor het wassen van de ramen zijn opgenomen in uw servicekosten. 

Dit is per complex verschillend, vaak worden de ramen 2 tot 4 keer per jaar gewassen.