Bij woCom zijn we u graag van dienst. We willen dat u zich welkom en thuis voelt. Daarom doen we ons werk met persoonlijke inzet en aandacht, samen met u. We voelen ons betrokken bij alles wat met uw woonvragen en -ervaringen te maken heeft. En we proberen u zo goed en zo snel mogelijk te helpen, dat zien we als onze verantwoordelijkheid.
Onze dienstverlening aan u zien we bij woCom als een samenwerking mét u. Iedere goede samenwerking is gebaseerd op goede afspraken. De belangrijkste afspraak in onze samenwerking met u is de volgende: We behandelen elkaar met respect.
Elkaar respectvol behandelen is eigenlijk niet meer en niet minder dan de algemeen maatschappelijk geaccepteerde omgangsvormen in acht nemen. Dat mag u verwachten van onze medewerkers en wij verwachten dat van u. Bij ons op kantoor, bij u thuis, tijdens bijeenkomsten van woCom en in telefonische of schriftelijke communicatie.
Behulpzaam zijn, aandacht hebben voor elkaars privacy, iedereen gelijk behandelen, op rustige toon tegen elkaar praten en anderen niet tot last zijn: het is eigenlijk allemaal gedrag dat we als normaal beschouwen. Hetzelfde geldt voor het naleven van onze regels: roken mag bijvoorbeeld alleen buiten ons kantoor, behalve geleide- en hulphonden zijn huisdieren binnen niet toegestaan en u mag de werkruimte van ons personeel alleen met toestemming betreden. Alle mogelijke uitingen van agressie (verbaal of fysiek), wapenbezit en het gebruik van verdovende middelen zijn in ieder geval ongewenste omgangsvormen in onze samenwerking. Allemaal heel begrijpelijk, toch? En wel zo prettig voor uw en onze veiligheid.
Gedraagt u zich niet op een respectvolle manier of houdt u zich niet aan de regels? Dan spreken wij u daarop aan. Wij vertrouwen dan op uw medewerking. Werkt u niet mee, dan kan het zijn dat we u niet verder helpen, dat u ons gebouw moet verlaten of zelfs dat we de politie waarschuwen. Vindt u dat u niet correct behandeld bent door een van onze medewerkers? Natuurlijk mag u de betreffende medewerker daar ook op aanspreken. Graag zelfs. Want als de medewerker weet wat u dwars zit, kunt u het samen proberen op te lossen. Komt u er niet uit met de medewerker? Dient u dan schriftelijk een klacht in.
Wij wensen u nog een prettige dag!