Huurbetaling
Voor het huren van een woning (of een andere ruimte) betaalt u huur. In uw huurovereenkomst staat dat de huur vooraf betaald moet worden. Het geld moet op de 1e dag van de maand op onze rekening moet staan.
Hoe kunt u betalen?
U kunt uw huur op verschillende manieren betalen:
- Automatische incasso: De makkelijkste manier. Wij schrijven de huur elke 1e dag van de maand automatisch af.
- Betalen met iDEAL: Log in op Mijn woCom en betaal via iDEAL. Heeft u nog geen inloggegevens? Bel ons op (0493) 49 76 66.
- Internetbankieren: Maak de huur over via uw eigen bank. Vermeld altijd uw klantnummer en adres bij de betaling.
- Contante betaling is niet mogelijk: U kunt wel pinnen bij ons kantoor in Someren.
Ons bankrekeningnummer: NL11BNGH0285048430 t.n.v. woCom in Someren.
Te laat met betalen?
Als u de huur niet vóór de 1e van de maand betaalt, betaalt u extra incassokosten. Kunt u de huur niet op tijd betalen? Neem dan contact op met onze incasso-afdeling via (0493) 49 76 66 of huurincasso@wocom.nl.
Kunt u door omstandigheden de huur niet op tijd betalen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met een van onze incassomedewerkers. Misschien kunnen we een betalingsregeling treffen. Daarvoor brengen we geen kosten in rekening.
De makkelijkste manier om uw huur te betalen is via automatische incasso. Elke 1e dag van de maand schrijven wij de huur af. Via Mijn woCom kunt u ons toestemming geven om de huur automatisch te incasseren.
Stuurt u liever een bevestiging per post?
Klik dan hier voor de machtiging waarmee u ons toestemming geeft om de huur automatisch te incasseren. U stuurt dit document ingevuld en ondertekend terug naar: woCom, Postbus 36, 5710 AA Someren.
IBAN nummer: NL11 BNGH 0285048430
Ja, dit kan. De persoon die voor u de huur betaalt, moet dan wel uw klantnummer en het adres bij de betaling vermelden. Helaas kunt u ons niet machtigen om via automatische incasso uw huur af te laten schrijven van een rekeningnummer dat niet op uw naam staat. Houd er daarom rekening mee dat als u nog een bedrag van ons tegoed heeft, wij dit bedrag alleen overmaken naar uw eigen rekeningnummer.
Betaalt u uw huur via automatische incasso en wilt u uw rekeningnummer voor deze incasso wijzigen? Dan kunt u eenvoudig via Mijn woCom uw nieuwe rekeningnummer aan ons doorgeven. Wij halen het huurbedrag dan elke maand (rond de 1ste) automatisch van de rekening die u doorgeeft.