Ga naar de inhoud

Als er iets kapot is in uw woning, kunt u een reparatieverzoek indienen. Veel zaken laten we snel en professioneel repareren. Voor sommige zaken bent u zelf verantwoordelijk of vragen we om uw hulp. In onze Reparatiewijzer kunt u zien wie verantwoordelijk is voor welk onderhoud. Als woCom verantwoordelijk is voor de reparatie, kunt u op verschillende manieren een reparatieverzoek bij ons indienen:

Online reparatieverzoek indienen

Meld uw reparatie eenvoudig via het Klantportaal Mijn woCom

Telefonisch reparatieverzoek indienen

U kunt ons ook tijdens kantooruren bellen om een reparatieverzoek door te geven. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8.30 uur tot 17.00 uur en op vrijdag van 8.30 uur tot 12.30 uur. U kunt ons bereiken op (0493) 49 76 66.

Voor spoedeisende reparatieverzoeken die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag, kunt u ons ook buiten kantoortijd telefonisch bereiken. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Dit is bijvoorbeeld van toepassing bij ernstige water- of gaslekkages.

 

U kunt een reparatie snel en simpel - 24 uur per dag, 7 dagen per week - aanvragen via Mijn woCom. Uw postcode en huisnummer zijn genoeg om een reparatieverzoek aan te vragen.

Heeft uw reparatie spoed en kan deze niet wachten tot de volgende werkdag? Bijvoorbeeld bij een ernstige lekkage van water of gas of een storing in elektra. Belt u dan naar (0493) 49 76 66.

Spoedeisende reparatieverzoeken kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch aan ons doorgeven.

Heeft uw verzoek geen haast? Dan vragen we u om de eerstvolgende werkdag contact met ons op te nemen. De medewerkers van onze meldkamer kunnen u buiten kantooruren niet doorverbinden naar een van onze collega’s en noteren dan alleen uw vraag. Kunt u niet tijdens kantooruren bellen? Dan kunt u uw vraag ook altijd per e-mail stellen via info@wocom.nl.

Dus: buiten kantoortijd en geen spoed? Neem dan de eerstvolgende werkdag contact met ons op.