Ga naar de inhoud

Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Heeft u klachten over onze dienstverlening? Laat het ons weten.

Een klacht indienen

U kunt op verschillende manieren een klacht indienen:

  • U vult het klachtenformulier in.
  • U stuurt ons een e-mail of schrijft een brief.
  • U meldt uw klacht telefonisch bij een van onze medewerkers.

Behandeling van uw klacht door woCom

Zodra we uw melding ontvangen, sturen we een ontvangstbevestiging of nemen we direct contact met u op. Binnen 10 werkdagen proberen we samen met u tot een oplossing te komen. Als er meer tijd nodig is om de kwestie uit te zoeken, laten we u dat weten. Alle gemaakte afspraken bevestigen we schriftelijk.

Behandeling door onafhankelijke geschillencommissie

Als het niet lukt om samen met woCom een oplossing te vinden en u blijft ontevreden, dan kunt u uw klacht kosteloos voorleggen aande Regionale Geschillencommissie. Deze commissie behandelt alleen klachten die door woCom zijn afgehandeld.

Als u ontevreden bent over het antwoord van woCom, kunt u uw geschil voorleggen aan de Regionale Geschillencommissie. Ze is onafhankelijk en behandelt geschillen van meerdere corporaties. De commissie bestaat uit drie personen die geen binding hebben met woCom. Een klacht indienen bij de Regionale Geschillencommissie is gratis. Op de website vindt u alle informatie over de commissie en de manier waarop u uw geschil kunt voorleggen.