Niet tevreden?
Bij woCom doen we ons best om u goed van dienst te zijn. Bent u ergens niet tevreden? Laat het ons weten. Dan kunnen we samen naar een oplossing zoeken en onze dienstverlening verbeteren.
Niet tevreden?
Het is belangrijk dat onze medewerkers de kans krijgen om uw ontevredenheid op te lossen. Vaak lukt dit door het probleem direct aan hen te melden. Lukt het niet om samen tot een oplossing te komen? Dan kunt u een klacht indienen.
Een klacht indienen
U kunt op verschillende manieren een klacht indienen:
- Vul het klachtenformulier in.
- Stuur een e-mail of schrijf een brief.
- Bel ons en spreek met een medewerker.
Behandeling van uw klacht
Als we uw klacht ontvangen, krijgt u een bevestiging. We nemen contact met u op en proberen binnen 10 werkdagen samen met u een oplossing te vinden. Hebben we meer tijd nodig? Dan laten we het u weten. We bevestigen altijd afspraken schriftelijk.
Onafhankelijke geschillencommissie
Als we samen geen oplossing vinden, kunt u uw klacht kosteloos voorleggen aan de Regionale Geschillencommissie. Dit kan alleen als we uw klacht al hebben behandeld.
Als u ontevreden bent over het antwoord van woCom, kunt u uw geschil voorleggen aan de Regionale Geschillencommissie. Ze is onafhankelijk en behandelt geschillen van meerdere corporaties. De commissie bestaat uit drie personen die geen binding hebben met woCom. Een klacht indienen bij de Regionale Geschillencommissie is gratis. Op de website vindt u alle informatie over de commissie en de manier waarop u uw geschil kunt voorleggen.