Ga naar de inhoud

Voor het huren van een woning of een andere ruimte moet u huur betalen. In de huurovereenkomst staat dat de huur vooraf moet worden voldaan. Dit betekent dat het geld de eerste dag van de maand op onze rekening moet staan. 

Huur betalen 

Hieronder ziet u op welke manieren u de huur kunt betalen.

  • Automatische incasso: De makkelijkste manier om uw huur te betalen is via automatische incasso. Deze incasso wordt elke 1e dag van de maand uitgevoerd.
  • Betalen met iDEAL: Log in op Mijn woCom en betaal veilig via iDEAL. Heeft u nog geen inloggegevens heeft voor het huurdersportaal, bel dan naar onze klantenservice op nummer (0493) 49 76 66.
  • Internetbankieren: U kunt uw betalingen ook regelen via internetbankieren bij uw eigen bank. Vergeet niet om uw klantnummer en adres te vermelden bij de overboeking.
  • Contante betaling niet mogelijk: Contante betaling van de huur is niet mogelijk, maar u kunt wel pinnen in ons kantoor.
  • Het bankrekeningnummer voor huurbetaling is NL11BNGH0285048430 t.n.v. woCom in Someren.

Te laat? Incassokosten

Als u niet voor de 1e van de maand uw huur voldoet, bent u extra incassokosten verschuldigd. Hiervoor is in juli 2012 een nieuwe wet in werking getreden die bepaalt op welk moment, welke extra kosten in rekening worden gebracht. Als u voorziet dat u uw huur niet kunt voldoen, neem dan tijdig contact op met onze incasso-medewerkers via (0493) 49 76 66 of huurincasso@wocom.nl

 

 

Kunt u door omstandigheden de huur niet op tijd betalen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met een van onze incassomedewerkers. Misschien kunnen we een betalingsregeling treffen. Daarvoor brengen we geen kosten in rekening.

Contante betaling van de huur is niet mogelijk. U kunt als u dat wilt wel pinnen op ons kantoor in Someren.

De eenvoudigste manier om uw huur te betalen is via automatische incasso. Deze incasso wordt elke 1e dag van de maand uitgevoerd. U kunt op Mijn woCom aangeven dat u via automatische incasso wilt betalen.

IBAN nummer: NL11 BNGH 0285048430

Ja, dit kan. De persoon die voor u de huur betaalt, moet dan wel uw klantnummer en het adres bij de betaling vermelden. Helaas kunt u ons niet machtigen om via automatische incasso uw huur af te laten schrijven van een rekeningnummer dat niet op uw naam staat. Houd er daarom rekening mee dat als u nog een bedrag van ons tegoed heeft, wij dit bedrag alleen overmaken naar uw eigen rekeningnummer.

Betaalt u uw huur via automatische incasso en wilt u uw rekeningnummer voor deze incasso wijzigen? Dan kunt u eenvoudig via Mijn woCom uw nieuwe rekeningnummer aan ons doorgeven. Wij halen het huurbedrag dan elke maand (rond de 1ste) automatisch van de rekening die u doorgeeft.